2018年6月30日 星期六

30/6/18

30/6/18   SAT   HOT SUNNY

今日朝早煮咗早餐就齊齊食埋, 然後子元去學英文, 等我收拾好才同老公會合, 本來仲爺話去遊樂場, 但實在太熱, 玩咗一陣已經頂唔順, 入咗西鐵站涼冷氣, 一齊去接子元, 近近地去咗D2行吓咋, 又有機可以打喎幾好呀, 12點揍子元返學校預備佢個童樂童歡, 我地就揍仲爺過南區學音樂, 本來早咗諗住去附近遊戲室玩吓, 但佢又瞓咗喎, 咁差不多都要叫醒佢去食啲嘢先學嘢, 然後我地都係行吓12蚊點啦, 夠鐘接番佢就返屋企, 老公話眼瞓要瞓陣先, 咁我就出去接子元放飯時間, 同佢喺四小龍食個飯就送佢返學校, 我地家長們就排隊等入場, 未夠7點已入得場, 最麻煩係仲爺都要飛, 好在程家佢地買咗貴飛, 可以攞嚟求救用, 帶哂佢地入嚟! 內容其實都係睇嗰啲嘢, 子元的話劇喺尾二, 真係等得夠耐, 子元都做得唔錯, 佢隻灰太朗好可愛! 睇完就快閃去咗食粥, 平靚仔快, 因為老公趕住返去睇波呢!

沒有留言:

張貼留言