2018年6月26日 星期二

26/6/18

26/6/18.    TUE.    HOT

今日要自己返工,因為兩隻細預咗同佢地睇醫生,所以唔會返學, 我就7點幾先起身, 但全世界都未起身, 無謂因為要車我返工就全部人起身啦,所以我都係快手搞掂自己出門口,有少少遲啦但都趕得切,買咗三文治返去食,不過其實有啲貴,所以我都係快啲買啲福麵返去焗嚟食算!琴日趕起哂通告,所以今日算自在好多,慢慢打吓機都仲得!午飯後就打機等夠鐘,下午開始由喉嚨痛變成周身骨痛,問咗同事如何請病假,咁或者明天要請一請先,休息吓嘛!放工返屋企嫲嫲煮好飯,其實都算好幸福架啦,執好屋飯,食完洗碗抺地,快手KO咗細佬先,食咗藥早啲瞓啦,然後都係執埋啲手尾,沖好涼hea吓,趕埋子元去瞓就自由了,老公今個月返中, 晚上基本上我係一打二了!

沒有留言:

張貼留言