2018年6月4日 星期一

4/6/18

4/6/18.  MON.  HOT

今日係一個新開始啦,話哂都做FTM喎, 幾日咁多啦!朝早都係要一早起身送校車,然後老公車我地過程家到轉車入青衣,仲仲入咗學校我就喺出面等,等睇佢跳早會操,不過有啲悶囉, 冇咩識聲GE人嘛,睇到尾時仲爺終於見到我同佢say bye啦, 晚上返到去佢仲講話見到我添!睇完早會操就返美孚,去食個早餐先,然後就去買餸,跟住可以返屋企了!約咗barry, 要麻煩佢借燙斗比我燙新的返工衫,攞齊嘢落去佢到,佢有佢做公事,我有我燙衫啦,其實都冇咩,flirt嘛都算係有吧,但都係一個可以接受的範圍,我同佢相處一向都係咁架啦!差不多時間就返上樓預備午餐,請埋佢上嚟食,子元放咗學就校車自己上樓,食完嘢抖吓開始溫習,uncle barry好仁慈咁話5點多帶佢去食tea, 所以溫到咁上吓時間就落去大快活食吓嘢先返去再溫囉!到6點幾我都煮飯啦,老公7點幾回來食埋飯就打掃啦,佢話今日好頭痛,所以基本上冇幫手過啲咩,我真係做到隻嘢咁!終於K.O.哂佢地就有自由時間啦,都係摺衫睇電視啫,腦海嘛都係今日的事啦,我又要點時間消化吓才可以!

沒有留言:

張貼留言