2018年6月6日 星期三

6/6/18

6/6/18.   WED.    RAIN

今日又要程生過來車我地入青衣啦,老公一早返咗工啦,揍哂佢地返學就閃了,仲爺先好笑,今日冇得睇早會操嘛,佢知道咗開始嗲仔,係咁拖住我唔放,真係可愛到不得之了!返美孚食埋個早餐就去買餸然後返屋企,整吓嘢差不多時間就落去接子元校車,然後開始一天的困獸鬥,溫一陣就煮午飯先,食完就再繼續啦,今期啲嘢都算幾難咁,因為要分胎生卵生,跟住又地球咁, 溫書的時間過得好快,話咁快老公就同仲爺返嚟, 煮飯食埋打掃等又要睇功課,再同子元溫音樂啦,10點幾才放佢去瞓我先自由啦!嗰吓先睇到隻bear覆我msg ,我又係衰今朝whatsapps佢一句miss u so much, 但我真係比佢嗰日的flirt搞到亂哂,真係好辛苦,我點都要抒發咗佢出嚟,佢覆唔覆好我都要抒發!結果佢只係覆咗我一啲唔關痛癢的話,咁既然你當初都唔理我心情咁flirt我,我亦都唔怕flirt番你轉頭!再唔處理好我真係會痴線架!

沒有留言:

張貼留言