2018年6月24日 星期日

24/6/18

24/6/18.   SUN.    HOT

今日其實過得唔係咁開心,不過日子都係會過的!朝早瞓到9點多要起身了, 梳洗好就出去金園食早餐,然後子元就去打鼓,我地就喺旺角行咗陣, 等佢學完近近地去咗奧海城行吓, 老公今日返中, 所以點幾就要送我地返屋企,佢就返工! 去街市買埋午餐晚餐的材料, 接埋spencer返來打機, 子元有機打就咩都唔理, 呢樣真係最唔好, 細佬好慘架嘛, 咩都冇得睇又冇人陪佢玩,叫佢瞓又冇可能, 我就辛苦囉要係咁睇住佢,我都想做吓嘢,又要煮午飯呢!所以全日我都唔開心呀,個人悶悶不樂咁,仲仲都好啲,同佢講完識氹番你,總之我真係最唔鍾意打機打到冇時冇侯的人啦,而家只係開始,唔管住就只會更沉迷!晚飯後到9點真係要趕Spancer返去啦,明天大家都要返學呢!

沒有留言:

張貼留言