2018年6月9日 星期六

9/6/18

9/6/18.   SAT.   HOT

今朝瞓到9點多先起身,老公已經返咗工,嗰兩個就喺廳搞事啦,等我起身後就煮少少嘢食,再出去玩吓遊樂場, 但我要買咗咖啡先嘛,點知買完等攞飲品時,企咗喺玻璃趟門等時,有人開門嗰吓仲爺比個門夾住隻手再推走咗,真係嚇到我死,好在都冇事咋,不過個門係有問題,嗰個位會有人企喺到等飲品,點可能係咁可以開閂門!去完遊樂場就再去惠康入貨,返屋企就催佢地沖涼,我又要執番好啲貨又要煮少少嘢食,差不多1點先出門口啦,點知部lift去到地下時唔開門,好在有少少逢, 咪係咁用手拉開囉,終於開得到啦即刻跳出去啦,馬上叫管理些搞啦啦!子元就去咗Barry 屋企, 我就同仲仲去海怡學音樂囉, 學完過跑馬地睇子元比賽,佢地三組都win咗第一,好勁!跟住我地就過咗荃灣同嫲嫲佢地食放題啦,barry一齊嚟埋,食到9點幾返到屋企,快啲沖涼瞓覺啦, 好攰!

沒有留言:

張貼留言