2018年6月2日 星期六

2/6/18

2/6/18.   SAT.  HOT

今日真係最後一日返呢間公司啦, 13年咁就過咗, 我都由少女變咗師奶, 過咗去就唔需要回頭, 前面有更長路等我呢!今朝主要揍子元啦, 老公一早返咗工, 我就揍子元去英文補習, 喺地鐵口遇到個同學, 請佢幫手帶上去我就行少啲,買埋早餐返公司開工,深哥已經到咗等我, 係開埋啲票print 埋地址比佢啫, 睇得出佢好唔捨得, 就連華姐都唔捨得架, 應該係得老細冇啫,佢想除之而後快好耐!10點幾等子元自己撘地鐵過來,佢有佢做練習,我有我自由,上吓網整埋佢個暑假更表,臨尾清哂電腦所有log in同上網痕跡囉,真係咩都消失哂啦,放手啦!帶子元同仲爺會合就過海怡學音樂啦,行吓AEON12蚊店,接番仲仲就喺美心食晏, 然後返長沙灣同老公會合, 返到去hea到5點幾開始溫書,老公要打暈仲爺,咁都好有時間同子元温書溫到8點幾我地再出去,約埋嫲嫲近近地去青衣城食晚飯,回家後仲爺又竟然肯再瞓喎!

沒有留言:

張貼留言