2018年6月7日 星期四

7/6/18

7/6/18.  THU.  RAIN

今日老公都放假,唔洗咁趕又有人照應,幾好!早上都係揍子元校車再揍仲仲啦,食埋早餐去睇早會操,就係睇早會操睇到抄咗牌, 唉!都冇辨法啦,照去荃灣睇戲,點知又塞車喎,幾驚去到冇得睇,係遲咗10分鐘左右啦,但都有得睇呀,好似冇上集咁好笑但整體都係好!完場就趕去接子元先, 再返去接埋嫲嫲先去揍仲爺,點知個豬仔見到我嚟接佢就擺出一幅唔鍾意ge樣,原來係因為我嚟就會有投訴比我知,所以佢咪怕囉,佢帶啲玩具返咗去所以啲玩具要坐監,又喺廁所玩水,唉!唔怪得佢咁怕我嚟接佢啦!跟住去咗青衣城午餐,然後送咗嫲嫲返去先就返屋企做功課,子元就做數,仲爺做好功課比佢玩,做到7點幾先搞掂入去找嫲嫲,再去咗ikea晚餐,因為我地要買嘢,完成任務就返荔欣攞仲爺行裝,掛咗3號風球,我明天又要返工,都唔知點揍仲爺,所以都係放佢入去瞓!咁我和子元返去就沖涼執嘢等等,明天真係要返新工啦,好緊張呀!

沒有留言:

張貼留言