2023年2月10日 星期五

10/2/23

 10/2/23.    FRI.    COLD

終於係最後一日啦,返埋今日就term break啦,真係好開心!今朝有啲趕返到學校,正常咁去開工啦,星期五得返大姐喺度,跟住啲更表又亂晒籠,大姐梗係搞唔掂啦,佢真係高分低能!不過今日佢冇難為我就算啦,第一堂悶咗成堂英文,諗住去Reception等Bella,過咗一陣個同事通知我,佢今日唔返,其實我都估到㗎啦,今日啲堂佢咁唔想上,點會返!問返大姐,佢叫我跟Jezzy,其實我都冇乜所謂,期間仲要去移動另外嗰個行動不便嘅同學,之後隨機會去同咗佢要佢哋吹水,總之今日就順順利利平安度過,本來都想麻煩老師果糖英文簿因為要係更換一個同學佢放飯唔使上,我不知幾開心柏皓放工可以準時出車走人,接咗細佬先去玩返德仔頂帽去托兒所,然之後返舊屋攞細佬嘅單車去賣,賣到10磅好過冇啦,跟住買埋餸就返屋企,今日佢哋兩個都唔去踢波,所以我先整好咗晚餐嘅材料,到6:00就叫我老公起身煮,跟住到我瞓覺,夠鐘就起身食飯睇吓電視咁洗埋碗就沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言