2023年2月9日 星期四

9/2/23

 9/2/23.    THU.    COLD

今日本來以為可以正正常常安樂咁過一日,點知都係搞着我,重點都係Debra發癲,我夾唔到,我嘅同事食午飯,結果我要去到第五堂先至可以開飯,好在今日我有自己帶飯,如果唔係飯堂都冇飯買都唔知點算!其他大致上都冇乜特別,大多一日就放假喇支持主呀!放學接完細佬,佢又要去公園玩一輪,所以買埋餸返到屋企已經四點幾,唔夠一陣又要去湊德,不過今日都係最後一日湊佢啦,條友都係要喊住出嚟,因為佢眼瞓想我抱佢,但係我唔會抱!食完飯玩完一輪,就要送佢返去啊!跟住我哋就返嚟煮飯,食睇電視,沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言