2023年2月21日 星期二

21/2/23

 21/2/23     TUE.    COOL

今日其實全部都正正常常嘅生活啦!只係佢哋繼續考試週,我唔明麻煩老師點解一定要強制啲學生喺大房嗰度考試,有時佢哋唔想做咪由得佢啦,同埋佢因為唔知咩原因連堂都唔去上,結果喺個大房係咁搵嘢叫人做,但係大家又係下屬冇得反抗佢,唯有喺背後覺得佢好煩!除此之外,今日都算冇咩特別,放學直接去入學校就細佬,撞啱佢哋飯堂有啲示範菜式,可以比家長試食,其實都係啲飯同埋炒麵,結果我同細佬就喺度試食,諗住佢食咗就唔使食tea,但返到屋企佢都繼續食!今日佢哋兩個都要踢波,老公放工返嚟就接佢哋走,我就喺屋企hea咗好耐,唔使湊德,真係有啲唔習慣咁悠閒,差不多時間就煮定晚飯!細佬返嚟先,食完我哋繼續Hea,等子元都踢完返嚟,沖完涼我先至沖涼準備休息瞓覺!

沒有留言:

張貼留言