2023年2月8日 星期三

8/2/23

 8/2/23.    WED.    COLD

今日真係燥底都有啲唔係好想寫日記,因為唔想再講一次今日發生嘅事!都係麻煩好事啦,其實我同個學生合作左大半年,日日放學佢都係自己又放鬆行去學校門口離開,其實真係冇乜問題,你哋有冇講明要送咗佢出去,佢有冇家長來接,咁究竟自己行出去同我帶佢行出去有咩分別呢?我諗分別就係有啲咩事,學校唔使孭鑊,講到尾都係自私做法!呢間學校究竟有幾outstanding ,真係有目共睹,完全唔覺啲學生想返學,算啦,捱多兩年轉去第二間㗎啦!今日我同Bella一齊其實都好地地,但係變做等過來,總算冇乜大問題,如果佢咁樣日日上都會剝低,真係幾頁紙都唔掂,有時我見有啲係㗎我食飯嘅時候見佢拍枱又要寫興奮同學,咁每日真係好多嘢要寫啦!放學早啲帶到佢出去,咁我都準時可以收工,接咗細佬,佢又話要玩公園,跟住我哋又要去買餸,返到嚟又話要食嘢,真係未停過手,轉個頭老公返到嚟又要去湊德,搞掂又要返嚟煮飯,所以食完飯之後佢哋去晒沖涼嘅時候我喺梳化已經瞓到深層睡眠,我估我今日真係好攰!

沒有留言:

張貼留言