2023年2月2日 星期四

2/2/23

 2/2/23     THU.    COOL

今日都算不過不失啦,朝早如常返工返學,冇咩嘢嘅,返到去咪照開工,小息照樣吹水,Bella仲整咗蛋糕有得食!上埋飯前嗰堂就送佢去reception比阿媽我就收工,到我放飯!本來諗住下午可以冇嗟事,點知阿姐問開Jazzy點,我都局住講啲嘢,咪話佢提過佢阿媽唔喺屋企囉,點知佢地好似好大陣仗咁,差不多要拉佢去問話嗰隻,佢最終點都會知係我講架啦,不過我啲時間算set都好準,完全唔覺得我係漏報,只係未去講啫!準時揍細佬,佢又要玩公園,買埋餸返到屋企都四點幾,又要即刻整好啲嘢,等老公返嚟再去湊德,返嚟又要煮飯忙忙碌碌咁,食飯嘅時候再睇吓電視,10點幾先至捉仲爺去瞓覺!

沒有留言:

張貼留言