2023年2月18日 星期六

18/2/23

 18/2/23.    SAT.    WARM

今日係仲爺期待咗好耐嘅同學仔生日派對,所以佢好早準備好,食完早餐我哋10點幾出門口,送到佢過去會場,佢已經好快咁掛住同啲同學玩,我仲要同佢家長講清楚,知道流程係點,幾時接返佢等等!之後我哋就好忙碌做咗好多嘢,又去睇嘢又去舊屋,我執埋啲嘢,交埋鎖匙去地產舖,都叫做又完成咗一Part,都係之後等佢地check完再覆電郵點搞!去眼鏡舖問埋仲爺個運動眼鏡係冇得換鏡片,咁都冇辦法唯有再諗!差不多時間完場,我哋就去佢食午餐嘅地方,附近買埋漢堡包接埋仲爺就返屋企!下午時段都過得幾無聊,期間有摺晒啲衫,不過就係咁睇子元打機,不過佢打嗰個Hospital有幾得意,如果叫我打可能未必咁有心機,但係睇佢玩就幾好!晚飯時段睇返ViuTV嘅殺手廢J,超好笑囉!睇到唔捨得沖涼!

沒有留言:

張貼留言