2023年2月14日 星期二

14/2/23

 14/2/23      TUE.    COOL

今日安排左啲嘢俾自己做,咁就覺得冇咁浪費時間!朝早瞓到八點幾先起身,整咗早餐俾細佬食,叫醒埋哥哥,我叫佢洗埋衫,整定午餐喺廚房俾佢哋食,跟住我就出去,因為要過舊屋嗰邊做清潔,其實只係好求其咁樣掃咗啲塵抹咗個地,但都做咗我差不多兩個鐘到,仲要執埋啲垃圾,總之表面上就清潔咗算,反正最後都係話你清唔乾淨,唔太過份就得!最後清潔完我就喺每個地方影低張相做紀錄,到時佢收咗屋都冇得話返轉頭,起碼我都有啲證據係手!返屋企之前去咗westway買嘢,佢哋而家食嘢食得太快,我要買啲唔太貴又餵得飽佢哋嘅嘢!返到去好肚餓啦,食咗個粥先,然之後煎同蒸咗啲蘿蔔糕俾佢哋食!跟住佢兩個就係咁㗎,我都有少少無所事事啦,老公放工去買來整牛扒飯、所以差不多六點先返到黎,跟住就開始整晚餐,其實今晚又有洋蔥湯又有卡邦尼意粉,我都整咗羅拔臣啫喱仔,加埋個T骨扒,不過因為分開整所以淨係影咗塊扒,合照都冇影張呢!不過節日呢啲我地一向都郁咩儀式感,有咩所謂!

沒有留言:

張貼留言