2023年2月7日 星期二

7/2/23

 7/2/23     TUE.    COLD

今朝起身見到好大霧,踩車返學嘅時候能見到我諗得返20米左右,所以又唔可以踩咁快!安全返到學校之後都係開工啦,第一堂Bella未返,所以跟Jazzy,佢哋上電腦堂,但係完全不不過輸入交啲乜嘢,佢哋開相機喺度整,真係錄完都搞咗半個鐘,其實呢度啲學生真係好弱智啊!第二個出咗去等Bella,撳咗仲未見佢做佢佢上PE堂嘅地方旅行,好在今日啲堂我哋喺室內話冇,佢唔想郁都可以坐好睇吓書,我都好過啲!小息照顧吹水,跟住多方返,不過係佢send咗個同事去火炭晉浪費咗少少,因為費事可以用足全堂時間去圖書館嗰邊好似冇溫習,今日就唔可以啦!需要返返去上系統說又可以方向,不過跟住去到佢放飯,我就打下機等時間過上埋最後一堂順利收工臨走前都要見到麻煩老師,佢話唔知邊個老師同佢講過唔好喺學校範圍踩單車,其實之前大半年我都踩單車入嚟㗎啦,又唔見有人話我,佢肯定係妒忌我,佢冇得踩,所以唔俾我踩!幫我快手去接細佬,直接返屋企,今日唔使揍德,因為佢要去GP睇手指,我悠閑到有啲無所事事,想問你唔記得買蘿蔔配鴨腿湯飯,就踩車去超市買,返到嚟就開始整夜,然後等細佬睇完波就返嚟食飯睇電視沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言