2023年2月27日 星期一

27/2/23

 27/2/23     MON     COLD

 今日又要開工啦, 朝早有啲趕啦, 叫咗佢地早啲起身架啦! 返到去照常開工啦, 第一堂跟Jazzy, 都未上完Bella就返, 本來以為佢好地地照埋卷就上堂, 點知佢基本上全日都冇去過上堂, 做卷做咗少少就去咗sofa扒喺到, 到小息佢見到Daisy嚟咗叫做肯郁, 去咗TC1坐同傾偈, 點知小息完咗就唔肯郁, 等咗佢5分鐘都唔郁, 我就call我個Cover同事嚟睇住佢, 我就去開飯, 如果唔係陣間又冇飯食架啦! 果然Bella真係唔郁之餘仲瞓咗落地下, 所以我同事call SLT, 最終玩咗一個鐘, 最大粒嗰個SLT嚟到佢先肯去AL1坐, 終於肯攞書出嚟睇, 放飯時照常食飯, 我估佢最尾都係唔會去上數學, 果然上咗課室, 佢又周室唔自在咁, 我就話不如去圖書館睇書, 佢就應我啦! 咁就過埋最嗰堂, 安全放學! 接咗細佬, 去攞埋個free的籃球架仔就買埋餸返屋企, 今日阿哥踢波冇人開門, 我地就要自己嚟, 仲爺幫手攞嘢入屋, 佢又太唔小心, 將袋嘢放咗喺水樽邊, 結果漏哂啲水喺枱同地下, 要我抺餐死, 我就片穫金佢! check email 時收到我地幫仲爺申請嗰間小學收咗佢啦, 睇吓幾時可以去返新學校! 食埋個tea我就喺房係咁用電腦, 反正開咗機就用盡啲! 老公接埋子元回來就煮飯, 等佢差不多煮好我先幫手開飯, 食完沖埋涼又10點幾啦!

沒有留言:

張貼留言