2023年2月22日 星期三

22/2/23

 22/2/23.    WED.    COLD

今朝返學都有啲趕,叫極佢哋都唔起身!好在都趕得切九點之前返到去,第一堂又冇嘢做,又冇地方去,其實都真係無所事事,我寧願佢安排我跟下其他人,仲好過留喺大房,都唔知做乜好!第二堂Bella仲未返,我咪去咗佢哋英文堂坐吓囉,反正又唔使我幫手佢有佢講書我有我溫習都係好事!小息嘅時候會問返點名同事,Bella今日唔返㗎啦,所以我就返去問吓二姐我跟邊個,佢都冇咩諗過就叫我跟Jazzy,其實我都冇乜所謂,只係冇時間溫書,但係時間就要過好多,因為上堂都要不斷咁樣湊住佢!咁佢又開心我又唔舒服其實大家都好!放工快手走人,去到公園細佬又話要玩數俾佢玩到4:00先走,返到屋企就係咁食嘢,然後老公打嚟話佢返嚟接我咗去中超買嘢,因為佢今晚諗住炸臭豆腐,所以要買甜醬,當然仲買咗啲其他嘢啦,預咗㗎啦!然後要去Stone嗰度攞,佢哋聽日點波衫,因為細佬要去追星,要攞波衫比球星簽名!沿途都好塞車,好辛苦先攞完車返屋企,跟住就開始煮飯食飯洗碗等等日常生活!

沒有留言:

張貼留言