2023年2月3日 星期五

3/2/23

 3/2/23     FRI.    COOL

諗住今日可以好好地過埋個星期五,明明好地地跟Bella咪幾好,因為Jazzy琴日單嘢,佢地要我跟佢,本來都好地地,第一堂去咗上堂嘅,點知佢又要見社工,我又要做翻譯,講到我口水都乾埋!因為中途我要接送另一個殘障同學去第二個課室,都係去返第二堂同Jazzy會合嘅時候,佢就唔喺度,原來佢俾人中途截劫去咗輔導老師間房,輔導老師話佢今日唔可以上堂要全日留喺AL1,但其實根本就冇意思,佢又悶我又悶大家困獸鬥都唔知為乜佢喺課室上堂我都陪住佢㗎啦,有咩問題啫!嘥晒我啲時間,最慘係大房又唔可以做自己嘢,又要扮做嘢,真係好攰,我都唔想講咁多啦,總之放學前掟返佢去邊輔導老師話知佢啦!去到公園又要等細佬睇咁多先肯走,但其實我已經流晒鼻水好辛苦,無端端又傷風!買埋餸返屋企,都係繼續Hea吓,老公係梳化瞓咗霸住晒啲地方想坐都冇得坐!都五點幾佢哋叫我去踢波,我明明見一件細佬準備好晒只係喺度睇緊機等佢哋,跟住佢去完廁所出嚟就喺度大聲喝佢都唔知鬧乜,佢就話細佬唔應佢冇即刻起身行,但佢不嬲都係咁㗎喇,你第一日識佢咩發咩癲姐!結果就同佢鬧交,因為我知道細佬冇做錯,但佢覺得佢唔即刻就係錯,老實講佢自己有陣時都唔應人或者叫佢行嘅時候佢都打緊機㗎啦,唔通我又屌柒佢咩?搞到我又喺度抆咗好耐,最後佢哋蘋果返嚟佢又好似冇事發生咁,但其實我個心係唔鍾意㗎囉,但又可以點啫,阿哥有一句說話講得啱㗎,點解阿哥唔覆佢,係因為佢要求人哋做嘅嘢自己都做唔到,我絕對同意!最後佢哋蘋果返嚟佢又好似冇事發生咁,但其實我個心係唔鍾意㗎啦,但又可以點啫,阿哥有一句說話講得啱㗎,點解阿哥唔服佢,係因為佢要求人哋做嘅嘢自己都做唔到,我絕對同意!

沒有留言:

張貼留言