2022年7月11日 星期一

11/7/22

 11/7/22.    MON.    VERY HOT

返埋今個星期就放假,加油!仲仲返學我就返工啦,等咗10分鐘Bella無返,咁我都去佢課室繼續等,其實都最後一個星期,冇咩野搞,大家都係一齊等時間過!放break之後,安排咗我去第二個學生,,不過嗰個學生都係無返,佢哋就話繼續留喺佢嗰間幫手,但佢哋上緊Textile,我都唔知有咩幫手,不過佢哋同我當年一樣都識用衣車,所以我都盡下綿力!午飯可以食足45分鐘,睇吓幾咁幾輕鬆,只係臨尾個老師又出現,但今日我都想快手見完佢,過埋個probation就唔使麻煩,所以食完飯之後快傾咗一陣就搞掂,反正佢都有嘢做,然後我就返上去繼續幫啲學生,最後一堂geography ,集中火力跟另一個學生,一放學就即走,去咗公園同佢地吹吓水,因為今日唔使揍德,可以好好用電腦整下野,晚飯後沖涼睇電視啦,不過咁耐都仲係好熱,嚟緊今個星期都係咁熱點算!

沒有留言:

張貼留言