2022年7月4日 星期一

4/7/22

 4/7/22     MON.    WARM

今朝揍咗仲仲返學就去開工啦,聽話等咗Bella就去課室,咪又係行行企企,只係成日要掛住個walkie-talkie有冇通知Bella幾時到,第二堂開始嘅時候,我再去Reception通知一聲,順手問吓take attendce嗰位知唔知佢返咗未,最終10:45左右佢哋通知我Bella唔翻,幾開心!放break嘅時候可以通知返上司一聲,都唔比機會佢指派我,我就話咁應該都係照跟返佢個時間表啦,我發覺呢個方法都幾好,因為我睇過佢個時間表今日有兩堂同Letty一齊,應該幾易過!Science因為有一半同學去咗參觀,所以班班都係代課老師上,咁啲人又作反啦,我其實都想盡量唔理,只係維持返正常班房運作就算,可以同Letty佢哋吹吓水,咁時間都好快過,放飯可以放足45分鐘,之後返去再等多一個鐘就可以,最後想買數學,嗰個日本妹又捉住我要教佢,有時老師叫我繼續做數,其實佢都可以自己做到,但又想我坐喺隔離,不過都唔可以太縱容佢,我叫佢自己做住先!準時放工去學校揍仲仲,返屋企就休息吓,差不多五點先至出去接德,老公返到嚟淨係抽咗重重去練波,因為子元運動會完冇晒力,今日就唔練啦!處理完德仔,老公返嚟就可以煮飯,賺咗一日我唔使煮,食完飯洗埋碗睇吓電視就沖涼瞓覺啦!

沒有留言:

張貼留言