2022年7月19日 星期二

19/7/22

 19/7/22    TUE.    SUPER HOT

返埋今日終於真係可以放假啦!朝早湊左仲早返去我就返學校,但其實今日都冇咩做,完全係等時間過喎,放飯嘅時候我去咗日本譜買壽司同便當,仲有今晚整冷麵嘅材料,原來喺學校踩過去又唔算好遠喎,只係好曬!買完返去食完午飯基本上大家就開始吹水,因為得返我哋四個女士,所以就傾咗兩個鐘頭計,夠鐘就放工,之前仲影返張相交換埋電話,做咗咁耐嘢大家都冇彼此嘅電話真係搞笑!去學校接完重重就馬上返屋企啦,因為真係好熱,老公公司仲好笑,因為係咁跳fuse做唔到嘢,所以提早比佢哋放工!休息緊嘅時候,阿哥打嚟話想借Wi-Fi用,梗係冇問題啦咪俾佢照入嚟囉反正我都開晒門,然後我哋仲出咗去買材料整冷麵然後抽埋德,好心諗住整冷麵彼得仔食,點知佢又唔係好鍾意,唔理咁多啦焗佢食晒佢就算!等佢哋走咗我就開始整晚餐,原來整冷麵好麻煩,所有材料都要變成絲,然後啲面淥熟咗之後又要用冰整凍佢,費事失事,間中食一次算喇!

沒有留言:

張貼留言