2022年7月9日 星期六

9/7/22

 9/7/22     SAT     HOT**

明明星期六應該瞓晏啲, 點解要早起身, 仲爺去練波咋嘛又唔係我, 起咗咪叫佢地快啲出門口唔好浪費我啲時間! 煮麵做早餐跟住就摺衫, 太多未摺! 仲爺踢完回來又要出去, 本來老公話去Broadway食嘢再車子元去補習, 但邊夠時間呢, 所以攞完錢交學費買個包比子元食就送佢去補習, 我地就去costco入貨, 因為又冇哂肉啦! 食埋嘢就買埋嘢, 但都遲咗去接, 要交學費所以老師都要等埋! 本來諗住返屋企架啦, 但兩隻嘢聽我講完話想剪頭髮佢地又話想剪, 最終咪帶咗佢地去剪囉, 反而嗰間冇得剪女士, 咁我唯有遲啲再去囉! 仲爺難得肯剪, 不過佢又好有要求又要undercut咁, 但最終佢都覺得人地剪得太短喎, 不過我地都覺得好好! 因為子元要去試腳, 老公車唔到我地返去, 我地就要自己行返去, 順手去超市買埋菜呀等等, 所以回來後好忙咁pack埋嘢, 仲爺都算合作自己做功課, pack好嘢我就煮埋飯啦! 但佢地8點幾先返到, 踢咁鬼死耐! 食完沖埋涼休息啦, 今日其實都冇咩停過!

沒有留言:

張貼留言