2022年7月1日 星期五

1/7/22

 1/7/22.    FRI.    COOL

今日本來跟Bella係冇咩問題,但又係麻煩老師,煮係因為喺reception等幾耐嘅問題,我今日等到9:30啫,佢又出現,話上次咪講咗等10分鐘就去佢地課室,但我都只係等多咗10分鐘啫,其實問題喺邊呀,咪就係佢係上司我係下屬囉,佢走埋去Reception同職員講,人哋雖然講緊電話都認佢,但我之前提出要求佢哋其實左推右,我都好難做,其實都好炆憎㗎,不過唯有改變自己思想,就係佢唔係針對我而係佢對所有人都係前言不對後語,自己嗰刻鍾意點就點,好多人都唔鍾意佢,佢自己又唔知,正白癡正仆街正低能!總之佢唔返學大家就最開心!去咗課室咪又係無所事事,同張樂銚佢哋吹水吹左半個鐘, Miss又同我講返下個月補習啲時間,完全喺度做私人嘢!其實都幾好笑!跟住果糖PE,我去reception再check一次,原來Bella媽媽星期一已經send咗電郵俾麻煩老師,講咗今日Bella10:30至11點先至返,咁佢又唔講返俾啲下屬聽,自己知有鬼用咩都唔識安排!咁我驚未夠鐘陣間喺度等俾佢撞見又喺度嘈,咪返去啲同學,但因為體育館太嘈聽唔到Walkie Talkie,我都係企喺出邊睇吓手機!神推鬼我今日個Walkie Talkie原來唔啱 Channel,好在有另一個同事過嚟話我知Bella到咗咁我先去接佢!今日大致上啲課堂都過得幾好,總之我但求平平安安返工放工出糧,就係咁簡單人不犯我我不犯人!放學返嚟又要趕出去搭巴士,點知4:15先有車,搞到我遲咗買餸返屋企,不過我都頭到五點先至出去接德德,真係好攰㗎嘛!今日佢又係病樣,好心佢阿爸就俾佢食藥啦,個鼻又可以噴啲鼻涕泡出嚟核突呀!食飯嘅時候又想扭計,但都比我喝止左,啲眼淚係個眼框又唔敢流出黎真係好好笑!晚飯又係整肉醬意粉,佢哋好鍾意食!

沒有留言:

張貼留言