2022年7月5日 星期二

5/7/22

 5/7/22      TUE     WARM

我諗我真係好想放暑假, 因為一起身以為今日係星期五啦, 但其實只係星期二, 揍咗仲爺返學就返工啦, 更表又改咗, 今日又係跟Bella啦, 佢今日準時喎, 唔洗難為我! 今日啲堂都算可以, 冇咩好悶的堂, 係放飯同事遲咗嚟cover啦, 我都係唯有等! 食完飯差不多閃又見到兩位上司上咗嚟staff room, 好在我都冇做啲咩, 都係執緊嘢準備閃啦, 快手啲做埋個meeting 唔好心掛掛啦! 下午順利完成放工閃人快手接仲仲, 因為Mandy今日都唔到我接! 回家後抖抖食啲嘢, 4點幾又要出去買餸同接德德, 佢今日狀態唔多好, 又扭又喊咁, 但我都冇咩人性咁, 總之維持佢唔好整dirty我的地方就可以了! 等佢閃咗我又要煮飯, 仲仲踢完回來同我食早場, 老公就遲啲食等子元踢埋波, 但最終又係我洗埋啲碗先可以沖涼, 仲仲都等唔切瞓咗, 又要我講故事喎, 但講咗兩包佢又瞓番!

沒有留言:

張貼留言