2022年7月3日 星期日

3/7/22

 3/7/22     SUN     WARM

8點幾起身梳洗完, 睇埋租屋個電郵簽埋佢啦, 然後都係hea吓先, 因為老公講咗今日去榮業一次食哂兩餐, 出去之前打埋電話比阿媽同契爺, 關心吓契爺隻腳點啦! 出去榮業食飽就過去買埋嘢, 今日主要係買丁麵, 遇咗佢冇原味架啦, 不過有牛肉味都好! 我地又幫炮哥買嘢, 佢又喺龍鳳幫番我地買, 再找個地點交收, 冇得頂啦! 跟住返屋企之後老公要佢地出去練波, 咁我就清潔啦, 點知老公返到嚟又話洗車, 所以我都有啲不悅, 因為個地實會dirty番! 晚飯時又有啲誤會, 我諗住炸餃子代替飯, 但都照煮啲明天仲仲帶飯嘛, 佢就以為我煮哂全部人飯, 其實我都喺佢面前洗米啦, 都睇唔到煮幾多人飯, 奇怪! 算啦食完就算啦! 明天又要開工, 捱多兩星期就放暑假啦!

沒有留言:

張貼留言