2022年7月15日 星期五

15/7/22

 15/7/22     FRI     HOT

今日係最後的學生返學日, 下星期兩日都係返去做training, 好在仲爺佢地繼續要返學, 咁就唔怕冇人揍住佢! 揍咗仲仲返學, 我返到去攞齊嘢等咗陣Bella就返, 頭兩堂都要上, 但又係只係睇戲, 完全無聊啦, 第二堂PE仲好笑, 因為個老師要去草地幫手收帳篷, 就帶哂啲學生過去由後佢地hea就算! 小息後又要排隊去sport hall頒豬肉獎, 最後就返課室開大食會, 好地道咁全部都係啲薯片cup cake咁! 我初頭都唔敢食, 只係幫手set吓嘢, 係班主任叫我一齊食我先敢食咋, 仲攞咗啲返去比仲仲佢食添! 差不多12點散水架啦, Bella攞住盆花出嚟, 原來係送比我架, 嗰吓真係諗唔到, 佢係多謝我呢幾個月照顧仲送定張生日卡比我, 佢記得我8月生日呢! 老實講真係超感動, 一個自閉症小朋友對你信任, 肯同你傾偈, 仲會送禮物多謝你, 呢種滿足感真係從未試過呢, 錢都買唔到! 所以攞住盆花返AL1時有少少曬吓命咁啦, 再放埋上FB! 12:45到職員們去front garden食午餐聚會, 頒吓禮比要走的老師啦, 我呢啲日常對話就聽得六成左右, 所以有時都未必知咩事, 食完嘢就回去等放工, 因為要等總部宣布先可以走, 我地收咗全日人工嘛, 最終2:40左右走得, 我仲要抬埋棵花返去呢, 好在單車都擺到! 返去放低嘢仲可以去接仲仲, 老公今日又早放可以車佢去打籃球, 咁我就出去買埋餸, 再去撞德仔, 返嚟有子元睇住我就可以整飯仔同晚餐, 今晚又係食肉醬意粉, 幾好諗少日! 沖完涼摺衫時搵埋I SWIM睇, 真係好好笑, 要追貼下星期放假後可以睇即時呢!

沒有留言:

張貼留言