2022年7月8日 星期五

8/7/22

 8/7/22     FRI.    HOT

返埋今日又放假啦,捱多一個星期多啲就放暑假啦!今日子元去睇音樂劇,所以唔使咁早返學,咁我同細佬就出門口,去到見到日本媽媽咁我就可以即時返工啦!今日都係湊住Bella BB,不過今日係特別活動日,除咗頭兩堂相正常課堂外,其他都係做吓活動咁,第一堂西班牙文因為教晒書所以佢哋睇卡通,我諗我返屋企都會搵埋套卡通睇完佢因為真係幾好睇!第二堂音樂,個老師應該因為有咩活動,完全唔記得咗有學生要上堂,所以最好求其搵咗個老師來代課,佢哋又求其繼續開電腦做吓嘢咁有完!放完break就去返自己班房,做吓手作就放飯,我咪繼續睇書囉,12:30應該已經到我放飯,但一路冇人來接更,我等到1:15已經餓到死死下,好在轉房時見到個同事,即刻同佢講,佢之後就搵咗人提我半個鐘,我先可以去食嘢,如果唔係飯堂收咗真係食風!最咪係喺草地行圈,類似步行籌款,幾無聊!佢哋兩點就放學,難為我哋要等到3:15先走得,返去AL1其實咪又係做埋啲無謂嘢,最重要係個麻煩老師白癡到話今日應該都冇時間同我傾,咁不如聽日先啦,但我話今日星期五啦喎,佢先至醒覺,其他人咪一齊笑囉!準時放工去接細佬放學,跟住再走返屋企執好嘢換衫去籃球場,原來巴士真係好熱,好在有把風扇叫做頂到一陣,今日亦都冇咩塞車好早就去到,佢有去打波,老公買咗炸魚薯條嚟我哋就一齊食,咁仲仲打完波回程時順手買埋晚餐,買咗間中餐,又幾好食喎!

沒有留言:

張貼留言