2022年7月18日 星期一

18/7/22

 18/7/22     MON     VERY HOT

 今朝其實真係唔算好熱, 但到咗下午就真係頂唔順啦! 今日冇學生冇咩做, 所謂的training其實都係做吓啲無謂嘢, 邊有人得閒train我地, 咁做文件嘢對我嚟講都係easy job, 只要知道咗點做就得! 到午飯時候, 就出咗去一齊買嘢食, 但都係去油站買, 好貴呀! 明天都係去買飯團算! 下午其實我得番好少要做, 所以跟佢地吹吓水咁, 話咁快就走得, 快啲接埋仲仲返屋企, 好熱呀! 入到屋涼好多喎, 真奇怪! 可以抖夠先去揍德, 直情叫埋老公返嚟車我地去接佢算, 我完全唔想行! 返嚟之後就照煮嘢比佢食啦, 等佢地嚟接咗佢就睇吓電郵, 但律師send嚟的我完全睇唔明, 要啲時間消化, 好在嚟緊放暑假有時間去做! 晚飯後就算食哂西瓜都熱, 捱多日就涼番架啦!

沒有留言:

張貼留言