2022年7月22日 星期五

22/7/22

 22/7/22      FRI.    WARM

今日嘅主要任務都係睇文件啦,所以基本上係冇出過街!朝早六點幾就比街外面嘅聲嘈醒咗,都唔瞓唔番!所以睇幾睇到七點幾八點就起身啦,整咗早餐食完,仲仲話佢想玩紋身,就同佢用筆劃上去,佢損咗啲圖畫俾我畫,我覺得自己都畫得幾靚!之後就開始睇文件,但因為上網係咁斷線,我Google Translate唔到,所以都唔係睇得好快,加上其實真係好難明,睇完都好似冇睇過咁,唯有繼續努力!11點幾去煮個午餐先,因為子元約咗同學出去玩,佢一點就出門口,咁食埋午飯先走呀嘛!下午都開始放慢速度,又要睇埋I swim大結局呢!之後都係安排吓今晚出去Web,因為要早啲送德仔走,又要去接埋事頭,然後去籃球場會合,再一齊去食日本嘢!呢間日本嘢真係好有水準,果然一分錢一分貨!傾緊暑假去邊,見到其中一個地點係Brighton,舅父仔咪喺嗰頭囉,佢哋講開話酒店好貴,我又好無謂咁話舅父嗰度有兩間房喎,我哋如果去住咪可以慳返酒店錢,咁就即刻WhatsApp問吓啦,最終就定實咗8月5號落Brighton 玩!

沒有留言:

張貼留言