2022年7月6日 星期三

6/7/22

 6/7/22     WED     WARM

今朝如常咁返工返學啦, 學校都算準時開門, 加上冇熟人在我唔想就咁放仲仲喺學校門口算, 所以都係等佢入咗學校先走! 返到去咪如常開工囉, 不過今日夠哂特別啦, 因為佢地個Band的學生基本上都出哂去science trip, 所以全日基本上係冇堂上, 只係去咗啲課室, 睇吓有冇老師在, 所以除咗頭兩堂因為都有老師喺到仲可以留喺課室, 之後三堂基本上只可以留喺AL1, 其實我都開心的, 因為完全唔洗上堂喎, 佢有佢睇書我有我睇書就可以啦, 加上麻煩老師今日又冇返, 心理上都輕鬆啲! 放學準時閃, 返去整埋個湯才出門口去公園接仲仲, 佢又唔知做咩啦, 又係話人地話唔同佢做朋友嗰啲, 我都明呢到啲小朋友麻煩架啦, 另外又比人偷咗個朱古力包, 唉....有冇咩多嘢呀! 學完結他接埋德德返嚟快手整飯佢食, 因為6點要同Broker講電話, 原來佢會服務我到我收到key為止, 早知早啲問佢可以點追吓雙方律師啦! 某程度上佢比律師更用心囉, 同炮哥講的完全唔同! 晚飯後本來想快啲洗埋碗沖完涼睇宵夜, 但個VIU又睇唔到, 可惡!

沒有留言:

張貼留言