2022年7月7日 星期四

7/7/22

 7/7/22     THU     WARM

今日都係如常咁返工返學啦, 等唔切仲仲學校開門啦, 見到日本媽媽就交咗比佢算! 返到學校少有地Bella竟然9點就返到, 我地仲要搵一輪先搵到佢個form room喺邊, 跟住第一堂上西班牙文, 幾經相勸佢起碼肯入課室坐, 好過企出門企成個鐘呀! 反正都係代課, 咪由得佢睇書算囉! 第二堂PE本來打吓籃球咪好地地, 唔知邊個又挑釁佢, 佢又發顛啦! 之後兩堂Geo, 我先放飯半個鐘, 返去時間都好快過, 只係課室好焗啫! 放飯我就睇書囉, 時間過得快好多, 返去捱埋嗰堂, 最尾food technology遇咗佢唔上, 但都的咗佢上課室門口先, 嗱我努力過架啦! 佢就喺花園睇足一堂書我就只可以企! 放學閃人返去佢地全部都返哂屋企啦, 咁我就有門口入, 因為原來我今日冇帶銀包同key! 老公去咗買嘢食, 因為佢睇仲爺運動會嘛, 都冇食嘢, 子元就去咗公園的波先, 趕住返嚟打機! 我就去揍德, 都係嗰句其實佢應該睇醫生囉, 勁唔舒服咁, 但佢冇發燒學校都拒絕唔到, 唔比佢返囉! 為免有機會傳染, 仲爺出去玩完波回來我都叫佢上房好啲! 之後都係等老公煮飯食, 洗碗沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言