2022年7月2日 星期六

2/7/22

 2/7/22       SAT.     COOL+

瞓到七點幾就醒咗,因為太陽光實在太猛!咁就早啲起身睇陣電視就煮早餐,仲可以早啲食完出門口去練波,我就摺衫休息吓,老公買埋子元嘅午餐回來,等佢食埋可以去補習,炮哥有地方介紹我哋去食午飯,所以放低子元補習,我哋就去試新嘢,都係食西餐嘅,其實都好大份亦算價錢合理,食吓坐吓傾吓計,坐到四點幾先至走,仲即興去我哋嗰度玩韓燒,各自返屋企準備,我哋就去買材料,預備好,佢哋就去攞個爐過嚟,老公就去接埋子元放補習,差不多七點半佢哋就嚟到喇, set好打牌嘅陣式,就可以又燒嘢食又打牌,今日玩到11點前就散喇,因為lolita都攰喇!唔算太多嘢要洗,我哋仲食埋啱啱整嘅羅拔臣啫喱,真係好好味!

沒有留言:

張貼留言