2022年11月10日 星期四

10/11/22

 10/11/22     THU.    COLD

今朝提細佬返到學校要搵返件jumper ,再唔見落去就冇衫返學!到我返到學校其實本身係正常咁開工,但係麻煩老師見到我,就問我有冇收到關於有一個鐘嘅training個email,老實講我日日check email,真係冇見過,最終差不多放學嘅時候另一個同事講返俾我聽,原來嗰個email係一個invitation,咁好明顯佢根本冇send過俾我,唔理咁多啦聽日先算!今日Bella 唔算太合作,不過佢都嘗試努力㗎啦,呢啲係個腦嘅問題根本唔到佢控制,總之確保佢安全就得啦唔理咁多!放學去學校諗住睇吓細佬搵返件jumper未,點知佢已經搵到又唔喺學校等我,過咗去公園,又要我去搵佢,好彩佢都醒目知道我唔想同Lee 媽傾咁耐計,就話想返屋企行咗一陣就即刻上車走!返到去見到老公都返咗嚟,仲買咗炸魚薯條,咁就食埋先出去買餸!買完餸返嚟冇幾耐又要出去湊德,返嚟煮飯佢食完一陣佢阿爸就來接佢,跟住我又要煮吓飯同埋接下衫,好彩今日老公主力做煮飯嗰個!食完飯沖涼,因為佢哋霸住個電視睇波,我唯有搬晒啲衫上樓上開住個pad嚟邊睇邊摺!

沒有留言:

張貼留言