2022年11月1日 星期二

1/11/22

 1/11/22     TUE.    RAIN

今日第一次用滑板車載埋仲仲返學我再返工,啱啱落完雨地下都幾濕,不過都冇咩大問題!返到去如常開工,Dana差不多第二堂先至返,返到嚟已經好冇表情,捱完堂PE,小息嘅時候佢淨係坐喺地下,本來都唔想去想第三堂,但係我話不如去課室門口坐啦,佢都肯妥協,咁又坐咗一個鐘,捱到第四堂,佢唔肯上History,去咗AL1,好在係二姐係度,同佢傾完, Bella話佢覺得好唔舒服想返屋企,最後方案係我帶佢去Reception坐10分鐘佢都仲係唔舒服就叫佢阿媽來接佢,最後佢阿媽兩點鐘嚟接返佢,我先至可以去開飯!食完飯其實得返45分鐘就放學,姐姐叫我去另一個學生課室坐下,夠鐘我就準時走啦!接埋細佬返屋企,又要去買餸,返嚟預備好啲餸抖一陣我去接德,依家真係好早天黑,五點去到托兒所個天都黑晒,所以佢爸爸都好早嚟湊佢,咁都好嘅我又揍少陣!佢哋兩個去晒踢波,咁我就開電腦做吓嘢休息一下差不多時間先至煮飯,食完飯好眼瞓,喺梳化瞓到佢哋返晒嚟食緊飯,老公叫我沖涼先,我本身諗住等佢哋食完飯洗埋碗先沖,佢話佢哋自己洗,其實咪又係叫子元洗!

沒有留言:

張貼留言