2022年11月9日 星期三

9/11/22

 9/11/22     WED.    COLD

今日都算過得唔錯!朝早湊咗細佬返學就返工,工作上都算順利,冇乜大問題咁又過咗一日,開咗本身嘅小說嚟睇,都幾好睇喎!放學唔使趕去接細佬,返屋企攞咗結他先,然後去公園同佢哋會合,俾佢玩到四點幾就去學結他,我就喺嗰度等佢!咁啱音樂鋪個Admin喺度,可以同佢講我哋學埋今個月就唔學啦,本來佢叫我轉網上課程,但係梗係唔轉啦,總之佢叫我send email俾佢講話唔在行,唔該佢快啲覆!接埋阿德就返屋企,即刻煮飯俾佢食,然後等佢阿爸來接佢,等佢走咗我又要開始做家務,因為今晚要整羊腩煲,真係好忙!子元出咗去踢波,佢睇完波返嚟我先至差不多煮好,不過佢哋差不多全部清晒,都係好犀利!

沒有留言:

張貼留言