2022年11月5日 星期六

5/11/22

 5/11/22     SAT.    RAIN

今朝七點幾就醒咗,但係就勾到八點幾先至起身,都係煮早餐比佢哋食,然後老公湊細佬去練波,我就喺屋企做家務先,等仲仲練完波返嚟,沖埋涼就出去攞眼鏡,估唔到Broadway仲係好塞車,最終我哋落咗車去攞眼鏡同埋買嘢,老公就喺遠啲嘅地方等,因為根本塞唔到入去!之後去咗鬼佬茶餐廳食午飯,儲夠印花卡可以免費其中一個餐,真係幾抵食!食完送咗哥哥返屋企,佢自己去球場勁多,我哋就要去買電器,去到Carry睇咗一輪,終於買咗雪櫃同洗衣機,跟住就去買IKEA,反正都mark低晒要買啲乜嘢,本來係叫哥哥踢完波自己返屋企,但佢又話黑唔想自己返去,如果我哋都未買晒嘢就要買單去接佢,因為教練叫我等埋佢先至走得,最終約咗喺Ealing common 車站附近等,然後喺附近食埋晚餐先至返屋企因為已經好夜!

沒有留言:

張貼留言