2022年11月7日 星期一

7/11/22

 7/11/22.    MON.    RAIN

今日照常返工返學,好在返學嘅時候都冇落雨,返到去都係正常咁開工啦,今日Bella都好正常喎,反而係我個時間表都唔係好正常,上司好似冇安排到我食飯嘅時間,佢以為有另外一個同事會同到我就可以去食飯,但其實唔係囉,我唯有WhatsApp佢,咁佢之後就安排返人哋cover我食飯。放工準時走人,我試吓可唔可以趕得切去學校接細佬,不過今日路途上有啲阻滯,趕唔切去老師面前接,返到屋企,又要準備出去買餸,嚟緊開始淨係星期二三四先至要湊德,突然之間太空閒好似唔係好習慣!買完餸返嚟整咗個麵食,就開始準備晚飯嘅材料,因為今日都幾多嘢整!老公咁上下時間返嚟就接子元練波,我哋今日又要分上下半場食,又要食碟頭飯!我哋唔懂佢兩個喇,一路食一路睇咗今日套季前賽先,都係幾好笑!

沒有留言:

張貼留言