2022年11月22日 星期二

22/11/22

 22/11/22.    TUE.    VERY COLD

今朝揍咗細佬返學就返工啦,因為冇乜電郵要check,所以都係去咗課室等,差不多10點佢先至返嚟,本身history佢哋要做Assessment,但係佢又係唔做!英文堂之後仲要放break,同Letty 佢哋吹吓水跟住就上PE堂,見佢地打籃球幾好玩,同埋佢啲隊友又唔係好幫手,我再同Miss講不如我join埋一齊啦,可以幫吓佢手等佢起碼入到波,唔係一陣間發脾氣又係煩到我!今日其餘時間都可以啦,只係要測驗時佢又唔測,都冇咩特別,夠鐘就準時收工,接咗細佬就即刻返屋企,因為到check電力嗰個公司嚟,不過出完我哋要趕住出去買餸,然後又要去就得啦,返嚟整完野比佢食又要煮飯食完飯洗碗沖涼之後又要摺衫,其實我好眼瞓我想快啲瞓覺!

沒有留言:

張貼留言