2022年11月17日 星期四

17/11/22

 17/11/22     THU     COLD

今日又要踩番單車先, 至少都仲有交通公具返學返工! 今日學校係咩鬼Enrichment day, 重點係冇人比資料我地個學生去咩課室, 好在問咗同事話問番班主任就可以, 攞齊哂資料就寫低比Bella, 本來一直都好地地, 放完小息突然響警鐘, 又要去操地集合, 結果佢又離魂啦, 幾經辛苦先入得番課室, 跟住又到我放飯啦, happy完就要返去啦, 好在都好快放飯! 我又可以繼續睇書, 差不多放完飯, 又有同學唔知咩事比人地攻擊咁, 我又聽唔明哂, 總之都係唔好事, 但我都唔理得咁多! 學生早放但我地都冇得早放, 於是去番大房hea吓就算, 超準時走人去接仲爺, 揍咗佢返去又趕住出去買餸, 返嚟整好嘢又要打埋去電器鋪叫佢改送貨日子, 總之就忙啦, 又要趕出去揍德, 今日餵餵吓飯佢阿爸又到啦, 好在今日個飯都見得人啫, 比佢見到我整腿蛋飯咪唔好! 等佢走咗我抖一陣打陣機又要煮飯又要摺衫咁, 都係好忙囉, 食完飯沖涼休息啦, 啲時間成日都好唔夠用咁!

沒有留言:

張貼留言