2022年11月28日 星期一

28/11/22

 28/11/22     MON     COLD

明明天文台話唔係咁凍, 但一路踩車一路好似結冰咁, 真係唔掂! 返到去照常開工囉, Bella第二堂先返到, 仲要勁唔開心咁, 行到去課室又唔肯入去仲要想跳樓梯, 比佢嚇死! 總算勸服到佢先去輔導主任嗰到, 但因為佢唔喺到, 我地去咗AL1坐, 咁啱大姐又喺到, 又喺到講廢話啦, 我都廢事理佢, 小息我地就返出去操場, 我又繼續同張小姐佢地吹水, 然後咪返去上堂囉! 上Soc時個老師都矇架, 都話咗Bella要坐原位, 係要我講幾次先掉, 唔掉佢係唔會坐式低架! 好邪咁上RE時個課室啲枱又轉哂, 最終要郁番佢坐開嗰兩張佢先肯坐, 我就夠鐘去食飯先! 之後都算順利等收工, 接咗仲爺就返屋企, 又好忙咁但明明有咁多個鐘架喎, 出去買餸預備晚飯, 老公7點未夠就返嚟準備睇波呢! 食完飯沖完涼仲有好多公務要處理, 加油呀! Settle咗就得架啦!

沒有留言:

張貼留言