2022年11月21日 星期一

21/11/22

 21/11/22     MON     VERY COLD

今朝好凍呀, 得番3-5度, 開始似番冬天啦, 揍咗仲爺返學見有家長主動話幫我睇住咁我就閃人, 返到去首先盤算吓點樣搞星期四請假, 先查咗大姐幾時有堂, 咁啱佢第一堂要上, 而二姐又唔洗上, 咁就襯時機去問完再攞form比佢簽埋, 咁就順利請咗假, 然後出咗去reception坐, Bella今日都算早返架啦, 起碼PE堂都坐咗20分鐘先轉堂! 就係去廁所換衫時, 撞正轉堂時間, 唔知係咪因為太嘈, 佢出咗嚟之後突然掉低哂啲嘢跑咗去, 我追佢時差啲撞門, 好在唔太應啫! 最終settle咗佢去AL1, 佢就安樂啦係到睇書, 我就勁唔自在囉因為大姐喺到, 好在之後都冇咩事, 全日都正常! 不過今日真係凍咗好多, 佢竟然淨係得件薄風褸, 所以午飯臨尾我都問佢洗唔洗去體育館入面等夠鐘唔好出去吹風! 最尾嗰堂RE要TEST, 張小姐係咁問我知唔知呢樣嗰樣點解, 我都冇上堂鬼知咩! 放工接咗仲爺就返屋企, 又忙於處理公務, 老公返到又要一齊出去攞free嗰啲嘢, 返嚟又要煮飯, 好忙呀!

沒有留言:

張貼留言