2022年11月15日 星期二

15/11/22

 15/11/22     TUE.    RAIN

今朝返學嘅時候落好大雨,返到去件褸濕到不得了,好在係防水,用紙巾抹下吹一陣都乾晒!第一堂Bella未返,我就去咗上數學,一入到課室見到麻煩老師喺度喎,嚇鬼死我,我估佢哋應該嚟睇堂嘅啫,但係都好唔自在囉!第二堂PE,循例去Reception望吓鏡頭返咗嚟,我完全收唔到,佢返咗,但係去到又見到佢喎!見佢都正正常常,諗住上PE堂都冇乜嘢姐,點知上咗大半堂佢又走咗出體育館,去咗L block 2樓嗰度,之後佢又去咗睇邊度可以俾佢跳落嚟,好在佢真係想爬欄杆嘅時候,我已經關注咗佢同埋有個相關老師經過,佢即刻幫我call人,我哋最終都拖番佢入去更衣室換衫,雖然佢冇換衫但佢負責嘅輔導主任都嚟咗,帶咗佢去房嗰度傾偈,原來佢話見到有幻覺,見到啲嘢變晒透明,所以佢成日去敲打同埋撞啲嘢,就係想知道啲嘢究竟存唔存在!喺輔導主任嘅引導之下佢都好返好多,但都唔建議佢今日上堂,就叫我帶佢去AL1坐到放學,佢會同媽媽聯絡叫佢早啲嚟同佢傾吓!所以我今日基本上全日都喺度門,明明本書可以睇耐啲我都差不多睇咗一半!3:00帶佢出去reception,因為我唔想錯過準時收工嘅機會,順利3點3之前交託左佢哋輔導主任咁我就可以收工啦!接咗仲爺就返去,仲要出去買餸,今日佢哋兩個去踢波,所以又要煮頹飯,仲要去接德德!未夠鐘煮飯時冇咩做有啲怪咁!

沒有留言:

張貼留言