2022年11月19日 星期六

19/11/22

 19/11/22     SAT     VERY COLD

今日溫度上唔算太凍, 但唔知點解體感好凍! 朝早老公要揍子元去到倫敦中嗰邊比賽, 所以我就要滑板車同仲仲去練波, 換咗硬軚唔洗再擔心, 不過係dun咗好多咁啫! 睇佢兩個鐘我就凍咗咁耐, 返屋企時又吹住風咁, 返到嚟真係好凍! 等老公返嚟先出去食嘢, 等到兩點幾呢, 期間又摺衫又換床單咁都幾忙碌, 因為肚餓本來諗住烚啲菜食, 點知老公又返到咪出去囉, 但就唔記得自己開咗火, 食食吓嘢時先醒起, 老公要馬上返去閂爐, 好在冇咩事! 跟住車子元去踢波, 點知條友去到球場先抬起個頭問點解咁快車佢嚟, 原來佢諗住食完嘢返去先攞踢波物資, 咁佢就死火, 比我地片到隻嘢咁, 又係老問題, 日常生活冇做好規劃, 去食嘢時都兩點幾, 你踢3點9你唔執埋嘢出門口係咩玩法, 若果一開車你出聲, 返去攞都仲可以, 點知又係對眼長期望住部機, 都唔為意自己喺邊, 真係令人好火! 揍完佢去後我又約咗人攞書櫃, 終於幫仲爺攞到個書櫃啦, 基本上要攞的傢俬都攞齊啦, 全部都Free架唔錯! 買埋餸返去老公就過新屋整吓嘢先, 我返嚟繼續做家事, 今日主要係洗嘢, 仲爺就要做功課, 但都係未做得哂啦! 

沒有留言:

張貼留言