2022年11月23日 星期三

23/11/22

 23/11/22.    WED.    COLD

返學時間先至落雨真係好麻煩,我返到學校件褸基本上濕晒,雖然係防水,但係都要抹!我見冇咩做又唔想去課室等,做錯咗去Reception等Bella,估唔到佢都幾準時,今日9:30就返到,不過佢都唔上Geo,所以都係坐喺門口,佢真係好唔鍾意做assessment,今個禮拜係測驗週佢更加唔鍾意。小息嘅時候都未見過佢個朋友,所以佢都係同其他人一齊,我就繼續同張小姐佢哋吹水,夠鐘就去上堂,本身science我就去食午飯,點知個phy老師要佢地琴日冇測驗嗰啲測番,咁佢局住去,好在cover我嗰個12點嚟到,咁我唔洗對住佢嗰個面口!食完飯返去佢哋就上psychology,其實我都覺得呢個老師教得唔係咁好,今堂下半堂講離婚,佢唔洗係咁播片關於啲小朋友點睇父母離婚,搞到Bear又要出去行個圈,咁就之後都冇乜嘢, 一路放飯放學都仲可以,數學係唯一一科佢肯測!放學返屋企攞完結他接仲學音樂,然後去超市買餸放番屋企先再去揍仲揍德!晚餐今日食意粉算,因為明天不用返學嘛,偷來一天假期真好!

沒有留言:

張貼留言