2022年11月16日 星期三

16/11/22

 16/11/22.    WED.    RAIN

今日個日記真係好傷心,因為我心愛嘅電動滑板車嘅微粒竟然爆軚,好辛苦咁捱唔到返學校,但都係整唔到,老公返嚟好辛苦咁拆開咗個泵氣位,點知一泵佢就爆咗,即係話要換軚,同埋暫時只可以用返單車返工,正面啲去諗,好彩唔係搬咗之後冇咗個單車先至爆軚,起碼仲有幾個星期俾我哋去處理!講返今日喺學校,冇咩特別事發生,即係好事!放工要行返屋企,見到阿哥經過公園,即刻叫佢幫我接埋細佬返嚟,咁我唔使行多轉!因為之後又要行去學結他,再去接德,搞到老公要返嚟幫我換咗架車去唔到新屋整野,約咗子元唔使自己搭巴士!都係食完飯老公好努力咁樣試吓拆開條䡌去換氣,但係原來冇工具真係做唔到,唯有淘條硬軚返嚟再換!

沒有留言:

張貼留言