2017年6月10日 星期六

10/6/17


10/6/17   SAT   HOT

今日雖然係放假, 但都係要早起身, 叫做可以瞓到8點囉, 因為子元要學畫班, 揍咗佢去我地就去食早餐啦, 然後就返屋企收拾吓先, 1點子元又踢波啦, 咁佢有佢踢我地又我地去做事, 想睇吓有咩course啱佢地報! 等子元放足球就食午飯, 食完直接出街啦, 都係去Mega Box, 想睇IKEA, 呢排都係睇呢D架啦, 只係想睇吓有咩靈感, 見到想買嗰隻牌子的飾櫃做85, 但做埋星期日, 反正可以遲攞貨, 咁不如買咗先啦, 可以慳三百幾蚊喎! 跟住再睇吓有咩衣櫃啱, 最終老公都想買個實淨D GE衣櫃, 可能都接受我所講的方法放番而家原位! 睇完傢俬咪去睇玩具, 跟住再去遊樂場玩囉, 點知喺大眾門口撞到Letty, 嚟到九龍灣都撞到, 最終大家一齊去咗食日本嘢, 不過老公要踢波我地早走先, 車咗我地返去老公就去踢波, 我就返去K.O.兩隻嘢, 子元見FOX有得睇X-MAN最新嗰套, 所以睇到11點多先瞓呢!
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言