2017年6月21日 星期三

21/6/17


21/6/17   WED   RAIN

今日都係咁返工返學啦, 買咗個包比仲爺食, 咁我地揍咗佢返學就可以照去食早餐啦! 返到公司都係開吓會咁啦, 今日老公冇返嚟都冇咩搞, 午飯後都係睇吓電視hea吓咁, 下午都係做吓自己嘢, 點知4點幾老細們返哂嚟, 咁都係要做吓嘢咁啦, 不過放工我都係即閃架啦, 因為子元今日話劇加操我要去學校接佢呢! 本來就買餸煮飯, 不過嫲嫲話要去AEOND, 所以都係出街食, 不過我同子元照返屋企先, 返到去我再執埋個梳妝櫃, 7點多老公先過到嚟接我地, 嫲嫲話去食雞煲, 又去咗潮爆食, 不過今次係食胡椒豬肚, 今日有胃口食啦, 我都係鍾意食呢類雞煲多D! 跟住去AEON confirm取消埋個分期就送嫲嫲回家, 我地返到去都10, 要快手K.O.埋佢地就沖涼摺衫瞓覺!

 

沒有留言:

張貼留言