2017年6月8日 星期四

8/6/17


8/6/17   THU   HOT

今朝仲爺未起身, 我揍完子元落樓返上嚟, 見到個好嚇人GE畫面, 仲爺除哂褲, 攞咗支雪糕喺到食緊, 支雪糕應該係上次佢攞咗出嚟攤咗幾個鐘又放番入去嗰支, 睇佢應該食咗幾啖啫, 咁唯有即刻stop佢啦, 再收拾番個現場, 心血少D都比佢嚇死! 搞掂出門口食埋早餐先返學, 仲爺係歐洲派, 嘆早餐嗰隻, 食到8:45先返學! 返到公司都係做吓自己嘢啦, 老細12點多就返到嚟, 仲要呢D時間去食飯, 即係1點就返嚟阻頭阻勢, 果然係咁阻住人地睇電視! 下午佢係咁同D高層開會, 都好GE唔洗煩我地, 咁我就安心等做嘢, 因為比佢簽完名D嘢都有好多跟進架嘛! 放工買埋餸去接笨元啦, 返到去都係佢有佢睇電視我有我煮飯, 呢排喺daydaycook睇咗D餸又幾好煮, 所以呢兩日煮兩味餸都好食得嚟又夠食啦! 老公快手食完就去踢波, 咁我都係洗碗抺地, 等佢兩個沖好涼就先同仲爺跟功課, 9點幾捉佢上床瞓, 就同子元對數學練習, 又係錯埋哂D無謂嘢囉, 你話好差又唔係GE, 但我覺得佢可以再計好D, 希望佢明天正常mood! 對完答案改埋都11點先瞓, 唔知佢夠唔夠精神呢! K.O.埋佢我就邊摺衫邊睇電視啦, 老公都係11點幾返, 等佢沖完涼睇電視, 我都攰啦, 12點幾就瞓!

沒有留言:

張貼留言