2017年6月19日 星期一

19/6/17


19/6/17   MON   RAIN+

今朝仲爺冇一早起身, 朝早可以自在D咁整午餐盒比笨元, 揍埋笨元上校車, 返上樓佢地都未起身, 叫佢地起身梳洗出門口啦, 朝早都係咁啦, 揍咗仲爺返學就返工, 朝早都襯機做埋自己嘢先, 又要開吓會咁, 午飯時間只可喺自己位食, 因為大陸組落嚟開會, 真係開咗一個下午, 命都比埋佢, 其實都講唔到咁耐啦, 為講而講咁, 我後來都乘機過返去做嘢閃開吓, 但始終都係要返番去現吓身, 5點多子元打嚟話佢可唔可以自己過嚟我公司, 我先記得佢今日要話劇綵排遲放, 好在佢打一打比我, 如果唔係我都唔記得要去接佢, 咁放工即跑過去學校接佢啦, 去超市買咗D肉返去煮飯, 點知返去不久老公打嚟, 嫲嫲話出去荃灣食喎, 但我D餸再唔煮唔得, 所以快手用真空煲整咗冬瓜粒湯! 佢地嚟到就落樓, 去咗食泰國嘢, 食完老公帶佢地睇玩具先, 等我地食埋就出咗去睇傢俬, 大包話要買櫃, 咁又走咗去買, 搞咗好耐, 9點多先走得, 明明係想佢地掉多D, 點知又要買櫃, 真係唔明! 返到屋企快手K.O.埋佢地我就沖涼休息, 12點多都瞓覺啦!

沒有留言:

張貼留言